224
ARTISTES PARISIENS DU XVIe ET DU XVIIe SIÈCLE.
nemer, d'une part, et de Denise Germain, fille dc feu Augustin Germain, bourgeois de Paris, d'autre part.
Est témoin Charles David, juré du Roi ès œuvres de maçonnerie à Paris, beau-frère du futur. — (Arch, nat., Y 144, fol. 17 v".)
461.  — Donation par François Petit et sa femme ù son fils aîné François Petit. —
9 décembre 1 G o 6.
Donation par François Petit, juré du Roi en l'office de maçonnerie à Paris, y demeu­rant, rue de Montorgueil, et Guillemette Bonnemer, sa femme, à François Petit, leur fils aîné, étudiant en l'Université de Paris, de deux maisons contigues, nouvellement bâties, au bout dé la rue des Vieilles-Etuves, à la Croix Neuve, à charge de ne pouvoir en disposer, pendant la vie de ses parents. — (Arch, nat., Y 145, fol. 3g 1 v°.)
462.  — Contrat de mariage de Pierre hui­lant, fils de Jean Bullant, architecte et contrôleur général des Bâtiments du Roi, avec Jacqueline Gueffier. — 23 janvier i'6o6.
A tous ceulx qui ces presentes lettres verront, Charles Lassau, escuyer, sieur dc la Noue, bailly de Dunois, salut. Sçavoir, faisons que par devant Jacques Vigier, no­taire et tabellion juré et garde du scel estably aux contracts du tabellion né du conté de Dunois, comparurent en leurs personnes noble homme . Pierre Bulant, commissaire de l'artillerye et mareschal des logis des gardes du corps du Roy, soubz la charge de Monsieur de la Force,demeurant à Escouan, près Paris, d'une -part, et dame Jacqueline Gueffier, vefve de feu noble homme Jehan Martin, vivant sieur des Bordes, demeurant à Chasteaudun, parroisse Saint-Pierre, d'autre parl, lesquelles parties,
conduitcz et assistez de leurs parens et amis, asscavoir, led. Bullant de noble homme, m™ Paul Gravelle, advocat en Parle­ment, sieur du Coulumbier, et Jacques Le Roy, sieur du Pin, amis dud. sr Bullant, et encores led. sr du Coulumbier, ou nom et comme procureur speciallement fondé de lettres de procuration de damé 'Françoise Richault, vefve de feu noble homme Jehan Bullant, vivant architecte ct contrôleur general des bastimens du feu Roy et de la Royne mère, faictes et passées'par devant Prevost, tabellion aud. Escouan, le iorjour de apvril i6o5, ayant pouvoir par icelle de lad. Richault, mère dud. sr Bulland, d'assister et faire les promesses contenues en icelles, la teneur desquelles est sous-cripte à la fin des presentes, ét lad. dame Gueffier, aussy assistée de noble homme François Caillot, escuier, sr de la Grande maison, Conseiller du Roy et prevost pro­vincial du Dunois et baronnie du Perche, et de venerable et discrette personne, m0 Louis Arrault, prevost de lad. chappelle de Dunois et aumosnier du Roy et de Madame de Longueville, demeurant aud. Chasteau­dun, ont icelles parties recongnu et con­fessé avoir, de leurs bons grez, pures, franches et liberaUés volontés," si comme elles disoient, faict entre eulx les traictez, accordz, douaires, promesses de mariage et conventions matrimonialles qui ensuivent : Cest asscavoir que led. sr Bullant a pro­mis ct promet par ces presentes prendre à femme et legitime espouse en face de Sainte Eglise, lad. dame Gueffier, le plus tost que faire ce pourra el quy sera advisé entre eulx; comme aussy lad. dame Gueffier a promis et promet prendre à mary et espoux led. sr Bullant. Eh faveur et con­templation duquel mariage et pour à icelluy parvenir a este accordé que lesd, futurs espoux seront commungs en. tous biens